EL 18 Train Simulator

Merket: 

Viser 5 innlegg - 1 til 5 (av totalt 5)
  • Forfatter

Eigesten
    Participant

Har vert i kontakt med skaperen av SBB RE 460 om han kan lage EL 18 med høyrestilt førerplass, norsk oppbygging og selvfølgelig NSB lakkering. Men han vil vite hvor mange som kunne tenke seg å kjøpe den før han starter på loket. Mange svar blir en EL 18 til neste år forhåpentligvis.

TraindriverS
    Participant

Er selv interessert i en ny EL18 da Trainworx har bygd sin Re 460 og den er mitt favorittlok. Jeg kommer til å kjøpe den. 😀

Eigesten
    Participant

Flott TraindriverS! Viss han får oversikt over markedet så skal han lage den. Viss flere gjør som deg, har vi det til neste år kanskje 😀

Sondre105
    Participant

Måtte bare registrere meg når jeg kom over dette innlegget! Selv kommer jeg garantert til å spytte penger i et skikkelig gjennomført EL 18. Håper da også at han lager litt forskjellige painter i samme sleng. Er også en del medlemmer på det svenske naboforumet som bruker Totte sin betaversjon av Bergensbanen som nok garantert også ville vært innteresert i det loket.

Mye som skjer på dette forumet med banebygging i både TSW og TS201X. Veldig spennende og følge med 😀

Øystein
    Participant

Melder min interesse for å kjøpe el 18 fra trainworx 🙂

Viser 5 innlegg - 1 til 5 (av totalt 5)
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.
Annonse